SPAȚII DE BIROURI
ÎNCHIRIERE / VÂNZARE

TCN Worldwide Real Estate Services

Dacă în acesta perioadă trebuie să iei decizii cu privire la spațiul tău de birou sau modul de lucru, te invit să citești mai jos care sunt cei trei pași care pot să-ți faciliteze acest proces.

  1. Decide-te asupra obiectivului tău

Ce este cel mai important? Reducerea cheltuielilor sau motivarea angajaților de a veni la birou pentru a revitaliza cultura internă a companiei tale?

Important este să te gândești la ce obții prin alegerea unui anumit spațiu de birou. Concentrează-te pe aspectele ușor de identificat: dimensiune, beneficii și starea de bine a angajaților tăi.

  1. Decide care va fi politica internă a companiei în ceea ce privește munca hibridă

Care sunt zilele în care angajații tăi vor lucra de acasă? Câte zile pe săptămână și ce departamente?

Acest lucru te va ajuta să știi de cât spațiu ai nevoie conform ultimelor reglementări pentru un birou pentru lucrul în format hibrid. De asemenea, sunt importante spațiile de interacțiune și socializare pentru a-i putea include în cadrul ședințelor tale atât pe angajații care lucrează de acasă cât și pe cei din birou. 

Gândește fiecare beneficiu care ți se oferă din perspectiva unei oportunități de a închega cultura organizațională a companiei

  1. Terase: munca în aer liber are mai multe avantaje și poate preveni răspândirea virușilor comparativ cu birourile tradiționale
  1. Lounge: potrivit pentru creșterea indicilor de productivitate prin lumină naturală și opțiuni pentru întâlniri informale & game room
  1. Săli de conferințe: potrivite pentru traininguri și evenimente

În perioada pandemiei, mulți dintre noi am fost puși în ipostază de a fi niște iconițe pe Zoom. Spiritul de echipă, încrederea, susținerea față de ceilalți, cultura organizațională și schimbul de abilități pe care le resimțeam acum 2 ani, au devenit o amintire. Citește mai multe aici:https://novisplaza.ro/landing-page/

 

Mai multe detalii despre Novis Plaza si la noi pe site.