SPAȚII DE BIROURI
ÎNCHIRIERE / VÂNZARE
Pentru majoritatea proprietarilor unei companii, amenajarea spațiului de birouri poate fi văzută ca o investiție costisitoare, dar necesară. Există o legătură directă între productivitatea personalului și mediul de lucru al acestuia. De fapt, un sondaj realizat de revista Forbes a raportat că 93% dintre respondenți ar rămâne mai mult timp la o companie care ar oferi beneficii mai sănătoase pentru spațiul de lucru, cum ar fi zone de wellness, scaunele ergonomice și birourile ajustabile. Așadar, suntem adesea întrebați: cât ar trebui să cheltuiască întreprinderile pentru amenajarea unui birou?
Spațiile de birouri au suferit o serie de schimbări majore în ultimii ani. Cele mai multe dintre aceste schimbări au început odată cu restricțiile din domeniul sănătății publice de la începutul pandemiei COVID-19, care au dus la o creștere bruscă și dramatică a frecvenței muncii la distanță. Când au luat sfârșit restricțiile, a început dezbaterea controversată privind „revenirea la locul de muncă”. Dar acum, la aproape 3 ani de la începutul pandemiei, cercetările arată că munca la distanță a devenit din nou o caracteristică mai puțin întâlnită, 80% dintre cele mai importante organizații din lume lucrând în prezent într-o manieră hibridă, iar acest lucru este puțin probabil să se schimbe.
Având în vedere timpul petrecut zilnic la muncă, biroul poate deveni, la propriu, a doua noastră casă. Când spunem că este o a doua casă, înțelegem că trebuie să îndeplinească multe nevoi și așteptări - prin urmare, ar trebui să existe o planificare corespunzătoare în alegerea spațiului de birou potrivit.
Lucrul la domiciliu pentru propria voastră afacere sau lucrul de la distanță pentru altcineva este o mare oportunitate, dar, la fel ca orice altceva, are avantajele și dezavantajele sale. A lucra indiferent de locul în care îți desfășori activitatea începe să devină o normă, deoarece oamenii caută flexibilitate în viața profesională, în efortul de a crea un echilibru mai mare între viața la serviciu și cea personală. Fie că sunteți antreprenor sau angajat, probabil că vă veți alătura tot mai multor persoane care lucrează oricând și de oriunde, mai puțin dintr-un birou propriu-zis dedicat.