SPAȚII DE BIROURI
ÎNCHIRIERE / VÂNZARE

TCN Worldwide Real Estate Services

Greșeli pe care să le evitați când alegeți un spațiu de birouri!

Având în vedere timpul petrecut zilnic la muncă, biroul poate deveni, la propriu, a doua noastră casă. Când spunem că este o a doua casă, înțelegem că trebuie să îndeplinească multe nevoi și așteptări - prin urmare, ar trebui să existe o planificare corespunzătoare în alegerea spațiului de birou potrivit.

Este un spațiu de birou partajat potrivit pentru activitatea mea?

Lucrul la domiciliu pentru propria voastră afacere sau lucrul de la distanță pentru altcineva este o mare oportunitate, dar, la fel ca orice altceva, are avantajele și dezavantajele sale. A lucra indiferent de locul în care îți desfășori activitatea începe să devină o normă, deoarece oamenii caută flexibilitate în viața profesională, în efortul de a crea un echilibru mai mare între viața la serviciu și cea personală. Fie că sunteți antreprenor sau angajat, probabil că vă veți alătura tot mai multor persoane care lucrează oricând și de oriunde, mai puțin dintr-un birou propriu-zis dedicat. 

Birou partajat sau spațiu de birou privat: ce să aleg?

Care ar fi cea mai bună soluție pentru afacerea dumneavoastră - un spațiu de birou comun sau un birou privat? Pentru a înțelege mai bine aceste opțiuni, vom explica mai întâi ce reprezintă fiecare dintre ele!

Cum stimulăm angajații pentru a-i aduce înapoi în birouri?

Un recent sondaj realizat trimestrial în rândul a peste 10.000 de specialiști din domeniul tehnologiei, publicat de Future Forum, a arătat că, la nivel global, doar unul din trei angajați mai lucrează efectiv cu normă întreagă la birou. Mai mult chiar, doar aproximativ unul din cinci angajați își dorește, de fapt, să lucreze la birou cu normă întreagă. Acestea sunt cele mai mici rate pe care sondajul le-a constatat în ultimii doi ani - ceea ce sugerează o deconectare a angajatului față de ceea ce ar trebui să constituie mediul său obișnuit de lucru.